sobota 26. novembra 2016

FAREBNÉ VIP RAŇAJKY S MARY KAY + RECENZIA PRODUKTOV

Tento rok som mala tú česť prostredníctvom mojej najlepšej kamošky spoznať nie len super ľudí ale aj novú značku, ktorú som poznala len z počutia a to je Mary Kay! 

Jedného dňa cez jar ma kamoška poprosila, či by som išla s ňou do Bratislavy, pretože nechce ísť sama na jednu akciu s názvom VIP RAŇAJKY S MARY KAY. Samozrejme som súhlasila, pretože v Bratislave som bola len raz za celý svoj život a preto som si to mesto chcela ešte raz pozrieť. Vyrazili sme asi okolo 23:50 a čakala nás strašne dlhá cesta vlakom celú noc. Bohužiaľ sme neboli v kupé/s lôžkami ale v klasických sedadlách a bez WIFI! Nielenže som sa nemala ako zabaviť prostredníctvom internetu ale aj som si nemohla vôbec pospať, pretože ja to po sediačky neviem a celé telo ma už po pár hodinách z toho začalo veľmi bolieť. Bola som veľmi prekvapená, pretože sa mi to stalo prvý krát. Zrejme sme nemali v tú noc šťastie, pretože vtedy, čo som išla do Bratislavy so spolužiakmi z vysokej školy, sme mali nie len vlastné kupé kde sme mali super súkromie ale aj internet. 

Aspoň jednú vtipnú príhodu som videla, i keď som sa snažila nesmiať aby si to ten dotyčný nevšimol, že sa z neho smejem ale to sa proste nedalo! Naozaj som sa snažila nesmiať ale proste som vybuchla od smiechu. Vám sa to možno nemusí zdať smiešne ale v ten čas to bola po toľkých hodinách nudy a bez spánku jediná príhoda na ktorej som sa aj pobavila. Jeden muž možno okolo 30 rokov sedel na pravej strane, trošku ďalej odo mňa, takže som mala aj na neho perfektný výhľad, si chcel zdriemnuť (aspoň sa o to určite snažil) a samozrejme, keď človek zaspí tak stratí rovnováhu a ta podopretá ruka sa mu vypomstila. Neskutočne silno buchol s hlavou do okna, až som ten buchot počula ale stalo sa to presne vtedy, kedy som na neho zaregistrovala, takže som videla celý priebeh a ešte mi pozrel do oči! Takže hlavne kvôli tomu som sa snažila nesmiať ale vydržala som možno pol minúty a potom som to proste musela zo seba vypustiť! Keď som sa rozosmiala až mi slzy tiekli tak sa na mňa Monika pozerala akoby som bola šibnutá, ale ten smiech mi veľmi pomohol sa konečne odreagovať. Na druhej strane som aj súcitila s tým mužom, pretože ja už niekoľko rokov cestujem do školy na internát a veľa krát sa mi to už stalo, hlavne v autobuse, takže viem, že sa to môže stať každému, aj mne veľa krát ale tiež som len človek. 

Keď sme dorazili ráno do Bratislavy, tak sme sa pešo prešli až k hotelu Holiday Inn, kde sa tá akcia konala. Najprv sme sa cestou ešte zastavili do McDonaldu dať si niečo pod zub, pretože sme ešte museli pár hodín počkať a celú noc sme nejedli. Na akciu sme prišli skôr a keďže ja som nebola pozvaná, tak sa Monika spýtala Katky Kučovej, či by som mohla prísť na akciu aj ja alebo mám počkať vonku. Katka nám povedala, že sa kľudne môžem s Monikou usadiť za stôl, takže som mala tú česť byť na najlepšej akcií akú som kedy v živote zažila! Všetko tam bolo úžasne! Jedlo bolo pestré a mali sme z čoho vyberať. Od bagetiek, jedno-hubiek až po koláčiky, ovocie atď., ani neviem opísať aké to bolo chutné! Najviac mi chutili myslím že to boli jedno-hubky s lososom, makarónky (ktoré som ochutnala prvý krát v živote), a muffiny! Myslela som, že to všetko zjem sama, také to bolo chutne! Samozrejme slušnosť mi to nedovolila. :) A ešte aby toho nebolo málo, tak nám na cestu pribalili veľmi chutný muffin s logom Mary Kay. ♥





Fotografie som si požičala od Moniky s jej súhlasom, keďže ja som mala len mobil a tie fotky z akcie nie sú príliš kvalitné a vhodné na zverejnenie na blogu. Zdroj

Po tom čo sme sa najedli a dorazili aj ostatné pozvané blogerky sa začala akcia s prezentáciou letných noviniek, ktoré vám aj v tomto článku ukážem. Povedali nám o produktoch niekoľko slov a taktiež nezabudli ani na charitatívne projekty, napríklad predaj rúžu Hearts Together, ktorý bol vyrobený len pre tento projekt alebo plyšové tučniačiky KIMIko a MIKIho.



Po prezentácií sme mali možnosť vyskúšať kozmetiku aj na vlastnej koži a lepšie sa oboznámiť aj s ďalšími produktmi. Starala sa tam o nás veľmi šikovná vizážistka a zároveň aj poradkyňa Mary Kay - Dorka Harakaľová, ktorá nám vedela perfektne vysvetliť funkciu produktov. Mali sme aj možnosť aby nás nalíčila, ja som to skúsila a zistila som veľa dobrých rád a techník, ktoré sa hodia k mojej tvári. Chcela som hlavne vedieť ako si kontúrovať tvár a upraviť obočie. Veľmi sa mi páčilo ako ma nalíčila.




Tak to je asi všetko čo som chcela povedať o akcií a zároveň sa týmto chcem veľmi poďakovať, že som sa mohla zúčastniť a taktiež by som sa chcela poďakovať za pohostenie a aj za produkty, ktoré som dostala.Teraz by som vám chcela predstaviť letné novinky Mary Kay. 


Fotografie produktov sú moje vlastné.

Prvý produkt, ktorý by som vám rada predstavila je opaľovací krém s 30SPF, ktorý vás ochráni pred 98% slnečných lúčov. Tento produkt nepatrí medzi limitovanú edíciu, takže si ho viete zakúpiť počas celého roka. Využijete ho hlavne na opaľovanie počas leta alebo na dovolenku k moru cez zimu do teplých oblastí. Ja som ho vyskúšala cez leto a bola som veľmi spokojná. Produkt vydržal po celý pobyt pri vode aj počas celého leta a ešte k tomu som aj nádherne voniala a bola chránená, takže som sa nemala čoho obávať. Krásny oranžový obal skrášli vašu letnú súpravu a s modrým chladiacim gélom po opaľovaní sa k sebe perfektne hodia! Pár krát sa mi stalo, že som si produkty poplietla a namiesto opaľovacieho krému som vzala gél po opaľovaní, ktorý vám hneď po tomto ukážem. Krém rýchlo vsiakol do pokožky, nelepil, nebol mazľavý a aj som mala pocit, že mi jemne chladil pokožku.


Samozrejme ku krému na opaľovanie nesmie chýbať chladiaci gél po opaľovaní, ktorý nám k letným novinkám tiež pribalili. Predsa len dlhší pobyt na slnku našu pokožku zaťažoval a nepôsobil veľmi priaznivo. Tento gél vašu pokožku schladí a upokojí ak ste sa náhodou spálili. Ja osobne som takú nehodu cez leto zažila. Pracovala som okolo domu a zabudla som sa natrieť. Bola som na slnku v krátkom tričku 4 hodiny bez natretia sa v čase, kedy bolo najostrejšie slnko, takže si viete predstaviť s akými bolesťami som ostala. Každopádne som bola za tento gél neskutočne vďačná, pretože mi pomohol chladiť pokožku, takže to tým pádom ani tak veľmi už nebolelo a bolesť sa mi za krátku dobu stratila. Takže tento gél určite odporúčam ak sa radi opaľujete a ak to niekedy s odpaľovaním preženiete alebo sa vám stane taká nehoda ako mne.  Nachádza sa v krásnej modrej farbe a je ho o čosi viac ako krému na opaľovanie ale spolu tvoria veľmi peknú kombináciu, pretože oranžová sa k modrej veľmi hodí, veď môžete sami vidieť. Tento gél vám prekážať na pokožke vôbec nebude, pretože sa taktiež rýchlo vsiakne. Vôňa je trochu akoby mentolová a svieža, takže sa k horúcim letným dňom dokonalo hodí. Používať ho môžete kedykoľvek ak mate pocit, že sa potrebujete schladiť. Taktiež si ho viete zakúpiť kedykoľvek počas roka.





Prvý produkt z letnej limitovanej edície by som vám chcela predstaviť gélový polomatný rúž v nádhernej farbe - Always Apricot, ktorá sa prekvapivo ku mne perfektne hodí. Myslím si, že tento typ rúžu by sa hodil ku všetkým typom pleti a aj k veľmi svetlým pokožkám, pretože k takým patrím ja a aj moja kamoška Monika, ktorá mi sama tvrdila, že jej ružovkasté rúže nepristanú ale tento sa jej prekvapilo hodí a sama som bola toho svedkom, pretože po akcii sme si ho hneď v Eurovei skúsili. Nádherne zvýrazni pery, akoby boli viac plnejšie a farba nebije do očí ale pôsobí príjemne na pohľad. Taktiež musím zdôrazniť, že ma naozaj luxusný obal, ktorý mi dodáva pocit elegancie, keď si ho napríkad na verejnosti nanášam. Veľmi sa mi páči a nádherne skrášľuje moju kabelku, pretože ho mám stále so sebou a vydrží dlho. Pery vôbec nevysušuje ale práve naopak ich hydratuje a aj keď mate suché pery, s týmto rúžom to vôbec nie je vidieť, aspoň u mňa to tak bolo na to, že to je polomatný rúž. Na akcií nám ukázali aj rôzne iné krásne odtiene a keby som mohla tak si zaobstarám všetky.


Pri ďalšom produkte ostávame opäť pri perách. Taktiež patrí k letným novinkám a je to kolekcia peelingu a balzamu na pery Satin Lips + obohatené bambuckým maslom. Táto kolekcia ma neskutočne potešila, pretože patrím k ľuďom, ktorím sa veľmi často vedia vysušovať pery. Toto duo pomôže vaším perám aby ostali krásne na pohľad a hladké na dotyk. Taktiež sa mi zdajú pery po použití plnejšie a omnoho krajšie ako pred použitím čo má u mňa veľké plus. Keďže mne sa častejšie sušia pery cez zimné obdobie tak som si ho šetrila na teraz ale vyskúšala som to cez leto a bola som viac než spokojná. Týchto dvoch produktov by som si priala aj celoživotné množstvo! Najprv si navlhčíte pery, nanesiete malý hrášok peelingu na prst a potom chvíľu prechádzate krúživými pohybmi po perách a opláchnete. Pomáha to odstrániť aj tie tzv. šupinky na popraskaných perách a vďaka tomu ostanú vaše pery krásne hladké. Potom nanesiete balzam a cítite sa neuveriteľne dobre. Ja som mala taký pocit, že som chcela neustalé dávať môjmu priateľovi hebké pusinky. Je to ako nebíčko pre pery. Ďalšia vec čo sa mi na tomto páči je sladkastá chuť peelingu a nádherná vôňa a ešte k tomu uzdravuje a vylepšuje vaše pery.





Ďalší produkt, ktorý vám predstavím budú obľubovať najmä tí, ktorí sa radi kontúrujú. Patrí taktiež do limitovanej letnej edície a jedná sa o rozjasňovač s názvom Glowing finish v zlatej farbe. S týmto produktom si viete krásne rozjasniť tvár a vyzeráte oddýchnutá, svieža a akoby plná radosti. Ten kto miluje výrazné trblietky ako ja, si tento produkt zamiluje! A tí, ktorý nie, tak sa tento produkt vyrába aj v bronzovej a striebornej verzií v ktorých sa až tak viditeľne trblietky nenachádzajú. Každý podľa vlastného vkusu. Rozjasňovač vydrží naozaj dlho a ja som s nim veľmi spokojná.



Všetky tieto úžasné produkty sme dostali v tejto roztomilej taške s hravým dizajnom, ktorý som už aj veľa krát využila do školy a aj na nákupy. Obľubujem takýto štýl, takže o to ma to viac potešilo, keď som zistila, že som darček tiež dostala.

Je to moja prvá recenzia na blogu, tak dúfam, že sa vám páčila. Nemám s písaním veľmi veľa skúsenosti tak sa ospravedlňujem ak mám nejaké chyby, no verím, že sa to časom zlepší. Ak chcete, môžete mi do komentárov napísať ako sa vám páčil článok a odpovedať na zopár otázok:

1. Poznáš značku Mary Kay?
2. Máš nejaké produkty od tejto značky? Ak áno, aké máš skúsenosti s touto značkou, si spokojná?
3. Aké produkty by si odporučila od tejto značky? Prípadne sú tvoje najobľúbenejšie?




1 komentár:

  1. Ten článok si napísala nádherne, aj si to krásne nafotila! Som na teba hrdá, a očakávaj buzeráciu ohľadom blogovania z mojej strany, ty proste písať musíš!!! :D <3
    Ten deň som si fakt užila, som nesmierne rada že si tam bola so mnou :) Jednoznačne jeden z naj dní v tomto roku!

    OdpovedaťOdstrániť